11 december 2013

Hur kan jag göra världen till en bättre plats?

Man blir ödmjuk en dag då en av världens största ledare avtackas av hela världen samtidigt som Nobelpriset delas ut.
Allt detta osjälviska arbete som drivs av nyfikenhet samt kärlek till människan och vetenskapen får mig att reflektera över vad jag gjort för att göra världen till en bättre plats. Vad kommer jag att gå till historien som? Pryldrottningen?

Att hjälpa sin nästa utan att kräva något tillbaka är något alla kan göra, och jag bidrar på mitt sätt. Ett antal blogginlägg om tips och recensioner som gör vinterlöpningen roligare och säkrare kommer snart. Vad säg om reflexer och skor för grepp på snö och is?

Hjälp varandra till stordåd


Nu måste ni bidra med ert tålamod...


“Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick
alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre.”


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar