19 april 2014

Påskafton

Efter, eller troligen under, TEC drog jag naturligtvis på mig en förkylning. Så den senaste veckan har det blivit noll träning. Påskhelgen hade jag hoppats kunna ägna mig åt att springa och cykla i det fina vädret, men kroppen ville mest sova. Idag var det dock för fint väder för att sitta inne, så jag hängde min stora kamera runt halsen och stack upp på Billingen. Benen var hur pigga som helst, men resten av kroppen var ganska ynklig. Det blev dock lite bilder som får illustrera påsken 2014.
















Tills vi ses igen...


 

10 kommentarer:

  1. Och då blir det bilder att längta efter. :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder! Längtar tills blommorna slår ut här också.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder du bjuder på! Vad har du för kamera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har just nu en gammal Nikon D70, en systemkamera. Men den börjar bli gammal och den ger inte alls den skärpa i bilderna som jag vill ha. Ska skaffa mig en ny snart, när jag bestämt mig för vilken jag vill ha...

      Radera
  4. Segt att du är förkyld... :(
    Men ljuvliga bilder ändå.

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. För en som väldigt sällan är sjuk så är en förkylning som varar i två veckor verkligen supersurt :(( Men nu hoppas jag att den är över. Ska försöka mig på Berget en sväng i morgon :))

      Radera
  5. Fina bilder, billingen är allt bra vackert. Eller som en bekant sa: -Det berget har allt man kan önska sig... Hoppas vi springer på varandra någongång däruppe :-) Härlig berättelse från TEC förresten. Ha det gott...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Billingen om våren är inget man vill byta bort. Inte om sommaren, hösten eller vintern heller ;-) Det var ett långt reportage i senaste tidningen Turist förresten.

      Vi ses!

      Radera