23 december 2014

På jakt efter julstämning

Åter dags för ett besök hos kiropraktorn. Foten har känts av efter söndagens långtur. 25 km är alltså just nu i längsta laget. Jag får hålla mig runt milen. Så efter att ha blivit lite jul-justerad så tog jag mig en promenad i det ökande solljuset. Jag älskar att vandra längs mina stigar; gamla välkända som nya upptäckter.





Jag började med banvallen, och svängde sedan in på Billingeleden och fortsatte denna till Billingehus. En trevlig runda med blandade vyer och underlag.





Snön lyser verkligen med sin frånvaro, men jag är inte ledsen för det. Grönt, grönt, grönt överallt. Mossan frodas i den milda vintern.





Fortsatte jakten på julstämningen genom en lunch på stan, och därefter thaimassage. Nu är nog kroppen redo att fira jul!




En riktigt god jul till er alla!



8 kommentarer:

  1. Allt gott till dig nu och sen - ljusskriverska av nåd!

    Men varför är det en varningsskylt för söta Elin? Och svärdet - tror hon att någon ska ta hennes bok?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack 🎅🎄
      Ja, Elin blev väl ett helgon för att hon försvarade sin Kitty-bok. Eller hur var det nu??? ;-)

      Radera
  2. God Jul! Och tack för de fina bilderna igen.

    SvaraRadera
  3. God jul!
    ...och tack för alla fina bilder du delar med dig av.

    SvaraRadera